برپایی نمایشگاه خودرو‌ها و تجهیزات طبیعت گردی درقزوین 

نمایشگاه خودرو‌ها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

 احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: با توجه به پتاسیل و ظرفیت‌های گردشگری که در ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی روی آورده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا دوستداران و علاقه‌مندان به طبیعت با تجهیزات و شیوه‌های طبیعت گردی آشنا شوند.

خورگامی افزود: برای اولین بار در استان قزوین ۵۰ کمپر از سراسر ایران در این نمایشگاه دارند.

وی یادآور شد: مشارکت کننده در حوزه‌های تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود و همچنین شرکت‌های خودروسازی دیفرانسیل، هیات‌های ورزشی، کلوپ‌های ورزشی، کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی نسبت به ارائه راهنمایی، دستاورد‌ها و معرفی محصولات خود اقدام کرده اند.

این مسئول در خصوص برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اشاره داشت: برگزاری مسابقه خانوادگی آشپزی در طبیعت در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه، رالی تور گردشگری – خانوادگی در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه و مسابقه ماشین‌های شارژی ویژه کودکان در روز جمعه ۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین هیات‌های ورزشی و گروه‌های پارکور نیز برنامه‌های نمایشی اجرا خواهند نمود.

خورگامی گفت: این نمایشگاه تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار